Hoppa till innehåll

Pokemon-spel

!danneboy!

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ok nu har jag nog sagt det hät till 2003457 noobs på den här j*vla sidan S-K-R-I-V I P-O-K-E-M-O-N F-O-R-U-M-E-T. varför tror ni att adminsarna gjorde ett för att alla som gillar rokemon spammade hela j*vla sidan så SKRIV I POKEMON FORUMET

Du adema detta ämne var gjort långt före dom gjorde pkm forumet

Knäckt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Egentligen håller jag med Adema & Trollungen,och detta var en väldigt nö®dig tråd,ja menar onödig alltså.Och jag tycker att det är OK med spelen på engelska,och när jag var 4 hade jag Gul,och jag fatta inte så mycke men jag fatta liiiiite engelska då.Eftersom jag är svensk,rysk och amrikan tror ja att jag kan lite engelska tack vare min släkt,eller pysslingar som man säger,det låter knasigt vet det men det heter så.

Redigerat av Rockodile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Adema

vadå inte onödig tråd. f*n VA NOOBIGT ATT HA ETT SPEL PÅ SVENSKA ENS. "vet ni vart man kan få tag på ett roke spel med svensk text. TYCKER DET ÄR FÖRJÄVLIGT ATT MAN INTE HAR JAPANSKT TAL PÅ T.E.X yu-gi-oh(även om det är för töntar så har jag sett ett program) dom kunde la haft japanskt tal och engelsk text. istället för att det sitter en kärring och skriver dåliga översättningar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jovve^

vadå inte onödig tråd. f*n VA NOOBIGT ATT HA ETT SPEL PÅ SVENSKA ENS. "vet ni vart man kan få tag på ett roke spel med svensk text. TYCKER DET ÄR FÖRJÄVLIGT ATT MAN INTE HAR JAPANSKT TAL PÅ T.E.X yu-gi-oh(även om det är för töntar så har jag sett ett program) dom kunde la haft japanskt tal och engelsk text. istället för att det sitter en kärring och skriver dåliga översättningar

Skärpning Adema :angry: att skriva att vissa spel är töntspel gör ingen glad :angry: inte ens jag men jag spelar inte Yu-gi-oh heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...