henrikrocker Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 hej.jag tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 ok nu har jag nog sagt det hät till 2003457 noobs på den här j*vla sidan S-K-R-I-V I P-O-K-E-M-O-N F-O-R-U-M-E-T. varför tror ni att adminsarna gjorde ett för att alla som gillar rokemon spammade hela j*vla sidan så SKRIV I POKEMON FORUMET Du adema detta ämne var gjort långt före dom gjorde pkm forumet Knäckt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) Egentligen håller jag med Adema & Trollungen,och detta var en väldigt nö®dig tråd,ja menar onödig alltså.Och jag tycker att det är OK med spelen på engelska,och när jag var 4 hade jag Gul,och jag fatta inte så mycke men jag fatta liiiiite engelska då.Eftersom jag är svensk,rysk och amrikan tror ja att jag kan lite engelska tack vare min släkt,eller pysslingar som man säger,det låter knasigt vet det men det heter så. Redigerat 15 Mars 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 inte onödig tråd, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 vadå inte onödig tråd. f*n VA NOOBIGT ATT HA ETT SPEL PÅ SVENSKA ENS. "vet ni vart man kan få tag på ett roke spel med svensk text. TYCKER DET ÄR FÖRJÄVLIGT ATT MAN INTE HAR JAPANSKT TAL PÅ T.E.X yu-gi-oh(även om det är för töntar så har jag sett ett program) dom kunde la haft japanskt tal och engelsk text. istället för att det sitter en kärring och skriver dåliga översättningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 vadå inte onödig tråd. f*n VA NOOBIGT ATT HA ETT SPEL PÅ SVENSKA ENS. "vet ni vart man kan få tag på ett roke spel med svensk text. TYCKER DET ÄR FÖRJÄVLIGT ATT MAN INTE HAR JAPANSKT TAL PÅ T.E.X yu-gi-oh(även om det är för töntar så har jag sett ett program) dom kunde la haft japanskt tal och engelsk text. istället för att det sitter en kärring och skriver dåliga översättningar Skärpning Adema :angry: att skriva att vissa spel är töntspel gör ingen glad :angry: inte ens jag men jag spelar inte Yu-gi-oh heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Exakt Skärpning det är faktiskt Tråkigt när du säger sånt :( Jag är inte SuperPokemon f*n nr:1 men Jag RESPEKTERAR om någon/några tycker om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) jag säger svaret det finns inte svensk text på nåt pokémon vilket perfekt svar av profset! :D Redigerat 23 Mars 2005 av Romeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jo Game boy är inställd på språk iallafall på mitt Nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Var det ingen här som hittade till knappen A-N-M-Ä-L? <_< §1.11 *Klick* *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg