Da12m Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 GTA Äger Fett ! Hur Många håller med ? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davan Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ja jag tuker at de är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Gta är den bästa serien som finns (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 gillar GTA 3 och Vice City mest fast GTA 2 är inte heller helt fel med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Dom är så roliga. Kom ihåg första gången jag körde det hos en kompis. Det enda hon gjorde var att slå ner folk och körde ner bilar i vattnet. Har aldrig garvat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 riktigt kul och fin frihetskänsla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.