tomte_nisse Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hur får man Kafei mask (Kafe i mask+en) haha! hälp snälla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Gå till borgmästarens kontor. Ta dörren till höger när du kommer in. Prata med den feta tanten (Madame Aroma, borgmästarens fru). Gå med på att leta efter hennes son (Kafei) och hon ger dig masken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 oj fel fel fel jag menade Keatons mask! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 oj fel fel fel jag menade Keatons mask! :lol: Den är en del i den långa side-questen som man måste göra för att få Couple's Mask? Har du börjat på den? Hur långt har du kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 .?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.? jag vet inte vad det är eller hur man gör kan du beretta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 .?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.?.? jag vet inte vad det är eller hur man gör kan du beretta? Det tar väldigt lång tid att förklara och modsen vill inte att vi klistrar in långa textstycken, så jag får hänvisa dig till guiderna på gamefaqs.com. Det finns en guide på svenska där om du inte kan engelska. Den guide du ska läsa brukar heta "Kafei-Anju Quest" eller möjligtvis "Couple's Mask". Eller så kanske du hittar en guide över hur man får just Keaton Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har gjort en massa nu men nu står det: Gå in genom bakdörren i Laundry Pool till Curiosity Shop och prata med mannen där. Han ger dig Keaton Mask och Letter to Mama. jag fattar inte, ska man in till shopen genom lundary pool? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Jag har gjort en massa nu men nu står det: Gå in genom bakdörren i Laundry Pool till Curiosity Shop och prata med mannen där. Han ger dig Keaton Mask och Letter to Mama. jag fattar inte, ska man in till shopen genom lundary pool? Ja, om du går till Laundry Pool så finns det ju en dörr där. Om du har provat att slå med svärdet på ringklockan, så har du sett att en person som har på sig en mask kommer ut, men går in igen. Dörren är också låst hela tiden. Du ska gå in genom den dörren, men det måste vara vid ett visst klockslag, tror jag (annars är den låst). Men det står väl i guiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Den första dagen klockan 14.00 ska du gå och prata med Anju på Stock pot inn. Du ser henne första prata med brevbäraren och sen tar du på Kafei´s mask och pratar med Anju, då kommer hon att be dig komma till Stock pot inn senare på kvällen. Gör som hon säger och posta brevet du får av henne sen på kvällen. Andra dagen klockan 13.00 eller 14.00 ska du vänta vid Laundrys pool och se när Kafei kommer ut ur sitt hus för att titta i brevlådan, gå då in i hans hus och vänta på honom. När du fixat detta kan du skriva igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Jag har gett Anju Kafeis pendant of memories eller vad dett hette vad ska jag gjöra nu? Redigerat 2 Oktober 2004 av tomte_nisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Då ska du vänta till den tredje dagen och då klockan 13.00 ska du gå in i Kafei´s hus vid Laundry pool. Klockan måste vara exakt 13.00, innan dess är dörren låst. Där träffar du mannen från curiosity shop och han ger dig Keatons mask och ett brev till Kafei´s mamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg