💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Blivit Mobbade

40 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

aldrig blivit mobbad för mina kläder( finns ett undantag, men den killen är seriöst störd). Om nån mobbade mig för mina kläder skulle jag nog be dom ta sig en titt i spegeln och se hur dom själva ser ut.....eller så skulle min otroligt korta stubin brinna ut på 2 sekunder...... resten kan jag inte säga här då skullw jag få en hel hög me varningar.

Hugga Huuggga jag säger ju att mobbing är inte för att t.ex om nån säger vad fula kläder hahaha så kan man inte gå och säga jag är mobbad.

13 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

om ett gäng mobbar mig så spöar jag upp varenda en en efter en.

Samma här ja hatar om nån retar mig

d har jag gjort en gång... d va några i min klass som höll på reta mig. Då slog ja till honom i magen allt va ja hade. han gick ner på marken o började gråta. Fast ja hjälpte upp honom o sa förlåt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är itne alltid så lätt när dom kanske är 7 år äldre muskelknuttar
Nivå 3 · Lärling

De är inte särskilt smart...

dom som mobbar är jö bara irriterande muppar ute efter lite uppmärksamhet och status mellan komizarna... :P

jag blir mobbad hela tin för mitt namn och efternamn....

jag klarar mej bara fint! de är dom j*vla mupparna de är synd om....

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mmm. Enköpings bor e riktiga muppar(förutom jag å tjej)

Nivå 3 · Lärling

jag vet! :D

14 Oct 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har aldrig blivit mobbad.

Nivå 7 · Fuskare

om nån mobbar mig så är det deras problem (min favvoreplik: ditt problem :P ) jag är ändå klassens mvg-barn satt mig mobbar ingen

fast än del i min klass känner sig nog mobbad fast det beror mest på de råa skämt vi fäller om varann

förresten mitt tips till alla: den kloke ger alltid vika

Nivå 4 · Lärling

Jag klär mig antingen kommunistiskt eller som jag tycker är snyggt. Får komplimanger för båda :)

(Förutom då folk ropar kommunistjävel efter mig, hehe. Det tar jag som komplimanger ^^)

15 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare

kommunistisk stil..^_^

passar inte i det..men det gör ju tydligen du :P

0012, Det går inte att spöa skiten ur någon "en efter en", dom går ju på en sammtidigt..men om det är 1 on 1 så e det enklare..

om ni nu är mobbade så ska ni gå på självförsvar! Karate, Kickboxing eller Jujitstu (stavng?)..Det är ganska billigt och enkelt..+ så är det värt pengarna om man är mobbad! :D

17 Oct 2004
Nivå 6 · Fuskare

När jag gick i nian så kunde man inte klä sig i någe annat än det "nyaste". Kom man med någe annat så tittade dom snett på en hela tiden.

Nu förtiden så klär jag mig som jag vill, visst mina gammla klasskompisar ser på mig som om jag vore ett ufo, men, men jag klär mig hur jag vill.

Våga klä er som ni vill, det känns alltid bäst så, jag ville alltid smälta in för men sen jag börjat våga klä mig som jag känner så är det kul när folk tittar och glor. :lol:

Nivå 0 · Nykomling

När jag gick i 6års,så brukade jag bli mobbad av några 1:or..

Fast nu är det tvärtom,jag som pumpar dem med mina polare ;)

Nivå 7 · Fuskare

det låter ju ehum mycket bra (knappast alltså) vadan allt detta snack om att spöa upp den som mobbar en

våld ska användas med förnuft ;)

28 Oct 2004

Blir man mobbad ska man för f*n stå för sig själv och slå tillbaks! om du har valt att ta på dej ett par brallor som du tycker e snygga och som sedan mobbarna har nått problem med ska du f*n skita i dem , men om de börjar slåss SLÅ TILLBAKSSSSS!!! :kung:

Nivå 2 · Novis

Jag klär mig antingen kommunistiskt eller som jag tycker är snyggt. Får komplimanger för båda :)

(Förutom då folk ropar kommunistjävel efter mig, hehe. Det tar jag som komplimanger ^^)

hur definierar du kommuniskt stil då? diverse estetkläder med hammaren och skäran på eller?

Idag klåde jag upp en 6:a bara med en hand för att jag hade gipsat handleden.Jag har en Gocci mösa så går han och driver runt hahaha vad dålig Gocci är Tiger och

J.Lindeberg i bättre.Han föll mig runt halsen men jag fällde honom tog honom i halsen och sprang rakt imot vägen.Han ska föreställa stark han kan inte ens klå en 93:A.

Nivå 1 · Novis

har aldrig blivit mobbad för kläder...

men jag har blivit mobbad......

29 Oct 2004

Jag har blivit en gång retad för mina byxor de sa någånting så här " Fy f*n vad ful jacka du har!" :( :cry:

hur kan bli retad för ful jacka när det är byxor?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in