Zingan Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 tycker ni att steam är bra jag tycker att det är bra för jag har det och spelar varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 ofta jag tycker att det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 du sa det i det första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag vet hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 steam är inget spel.det är nu nåt som har gjort så alla Half-life spel som man har kommer med i Steam listan.Jag spelar counter-strike och EART SPECIEL FORTRESS [DET ÄR DRAGONBALL SPEL PÅ ONLINE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Dragonball spel är bara bra när det är fighting spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ofta dragonball finns i steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 jo det finns fast man får ladda ner det.. det är typ en expansion eller modd det heter dragonball earth´s special forces man kan träna upp sig så att man blir en super sajayjin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
master yoda Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Ganska jobbit faktiskt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jo det finns fast man får ladda ner det.. det är typ en expansion eller modd det heter dragonball earth´s special forces man kan träna upp sig så att man blir en super sajayjin ja det är jätte kul man kan göra kamehameha och många mer attacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Man kan nästan lägga in vilket online spel som helst på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.