Olle_Power Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Hejsan Jag funderar på att skaffa cs.. Och ett sätt att skaffa cs som jag har hört är att skaffa cd key till steam.. och sen laddar man ner cs från steam stämmer det? hur får man cd keys? vore jätte tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 du köper ett half life spel vilket som helst men tror inte dem säljer dem längre så du får köpa counter-strike condition zero. Och cd key som är i spelet funkar oftas på om inte cd key har blivit hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olle_Power Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Okej tack så mycket men min kompis sa att man kunde ladda ner det direkt från steam.. Han gjorde det iallafall sa han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 man har redan Cs i steam det fungerar bara om du skaffar cd-key Tips köp CZ och cd-keyn kommer få igång Condition zero och Cs 1.6.men nån har stulit min CZ cd -key så jag har bara Gammla cd-keyn från half-life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Är inte de olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Är inte de olagligt? eeehhhh nä varför undrar du det man köper spelet.men det finns Cd-key Steel Som själ från andra cd-key, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.