Gäst Exterus Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (redigerat) Tja. Någon som har koll på hur man får Evil Genius fuskkoder att fungera? Efter lite efterforskningar så hittade jag koder på flera olika ställen som verkar vara de som gäller. Ctrl+Shift+Alt+D och sen ska man släppa de knapparna och trycka ~ Kruxet är att det är fusk för folk med engelska tangentbord, och jag hittar f*n inte den tilltänkta motsvarigheten till ~ Någon som har koll på detta? Redigerat 2 Oktober 2004 av Exterus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Tja. Någon som har koll på hur man får Evil Genius fuskkoder att fungera? Efter lite efterforskningar så hittade jag koder på flera olika ställen som verkar vara de som gäller. Ctrl+Shift+Alt+D och sen ska man släppa de knapparna och trycka ~ Kruxet är att det är fusk för folk med engelska tangentbord, och jag hittar f*n inte den tilltänkta motsvarigheten till ~ Någon som har koll på detta? man ska skriva in humanzee direkt på tangent bordet när man spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.