HerrHubba_Bubba Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Kan Man Vinna Gubbar I MKDD :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja d kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja, man kan vinna TOAD o TOADETTE, och PETEY PIRANHA o KING BOO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Kan Man Vinna Gubbar I MKDD :?: Man kan även vinna en massa bilar och karts också!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ok.. hur vinner man gubbarna??? jag har redan massa karts :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 klara star cup på 150cc då får du toad o toadette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ok.. hur vinner man gubbarna??? jag har redan massa karts :mrgreen: Du får King Boo och Petey Piranha om du klarar Star Cup på Mirror, och du får Toad och Toadette om du klarar alla cuper på 100cc. Cuperna du måste vinna på är Mushroom Cup, Flower Cup, Star Cup och Special Cup. Om du vinner på dessa så får du Toad och Toadette. Hur man får Mirror: Klara Special Cup på 150, då får du All Cup tour, om du ninner på All Cup tour på 150 så får du Mirror. Då blir det Mirror på varenda Cup. Mirror är typ allting tvärt emot som vanligt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 hehe tack för alla hjälp.. vilken e den bästa bilen om amn har klarat 50cc och 100cc??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det e väl den snabbaste typ bowsers bil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det e väl den snabbaste typ bowsers bil Den har man från början!! Men få se. Jag tycker att alla från de som har 2-4 i speed är bra! Så ta någon av dom. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men bowser har fem i speed så den borde va bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Ja, men om man blir skjuten eller om man halkar på ett banan-skal så tappar man in så mycket tic, så jag tycker add du typ ska ta någon med 4 i speed. Tex som Luig´s kart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg