(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag men asso det bror på vilket förjag kör fortfarande min gamla mega drive fast jag haar gc liksom jag kör spelen för att det är kul inte om grafiken ir något annat men man vill ju okså ha en bra grafik så man setr vad man spelar ialfal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 och vem kör ett spel som har jätte dålig grafik?? Jag bryr mig inte om grafiken så värst mycket. Jag tänker mer på hur roligt ett spel är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag mena inte så,för jag kör ochså gamla spel.men vem kör spel som man knappt ser nåt för att det är så flimrigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag mena inte så,för jag kör ochså gamla spel.men vem kör spel som man knappt ser nåt för att det är så flimrigt? Jaha, men det var inte så jag menade när jag ställde min fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 RE ZERO är det bra grafik på och även metroid prime......... Zelda är också snyggt och det är även soul calibur ll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 tycker soulcalibur 2 har grymt bra grafick Ps:Min kompis har det på X-box och jag har det på gamecube så jag tog med det hem till honom och vi satte 2 tv apparater brevid varandra men det var ingen skillnad( vi spela spelet på båda) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Starfox Adventures har rätt bra grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg