Legend_gamer Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Är det någon som har köpt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Nää!Ska köpa d i Kina!Här i Sverige kostar d ju asdyrt!Lixom onödigt...Men jag ha d i datorn, allså Fr/Lg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) i kina kostar spelen typ 20kr men jag ska inte köpa där jag fattar inte vad gubbarna säger och så och om jag ska köpa en pokeball så vet jag inte hur det stavas i kina ;) Redigerat 3 Oktober 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) *s* Jag kan kinesiska!^^ Men man kan köpa engelska. Redigerat 3 Oktober 2004 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 (redigerat) Sorry, gjorde fel. Klickade på citera på min förra inlägget, skulle egentligen ändra den och så märkte jag d efter att jag ha gjort ett nytt sån...D va inte meningen Redigerat 3 Oktober 2004 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 har nån pokemon fr/lg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 kan man köpa fire red och laef green på engelska i kina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Äh sluta snaka imoptera!Jag har fire red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 köpte min för 120 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Har det kommit . I så fall kostar det lika mycket som dom andra. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jupp, jag har Fire Red. Jag ligger vid ligan och den är väldigt svår! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 köpte min för 120 kr för jag är bäst så det så var då nån stans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg