Komentera dem här.
Jag är nöjd med dem. :D :cool:
Komentera dem här.
Jag är nöjd med dem. :D :cool:
Dem är bra om du menar dem där zelda i nintendo och sånt ?
jupp, det är bra, men admin borde fixa ett underforum till pokémon i vanliga gameboy forumet oxå ;)
Funderade på det men tror inte det behövs eftersom Gameboy ändå är gammalt och Pokemon är det enda spelet som levt kvar typ.jupp, det är bra, men admin borde fixa ett underforum till pokémon i vanliga gameboy forumet oxå ;)
Jag tycker att det är bra.
Jo det är bra :)
kanske borde göra ett sånt för halo/halo 2 när det släpps? det lär ju strömma in trådar
Jag tycker det var en jätte bra idé.
Jag är också nöjd!
När jag fick det kilometerlånga Pm:et tänkte jag att, nää, jag kommer aldrig vänja mig vid det där. Men när jag såg det i verkligheten märkte jag att det passade perfekt in bland de vanliga forumen. Jag är mycket nöjd...
Jag med...Mycket bra. Specielt pokemon forumet i gba.
jepp jag är också nöjd det var en sak jag ville veta men sen stog det hur man gjorde det
tycker det var en jätte bra ide
Håller med. Nu slipper ovanliga spel dränkas i pokemontrådar...Jag med...Mycket bra. Specielt pokemon forumet i gba.
Jag gillade d!Från början fattade jag inte riktigt men sen fattade jag. It's perfekt!^o^
Tycker det borde finnas photoshop i allmänt för det är många såna trådar
borde göra ett för typ cs, eller typ Action spel, strategie spel RPG osv.
Jag tycker att det borde finnas Ett kapitel (under forum) på playstation forumet för digimon world, det är alltid en massa digimon world frågor.
Jag tycker att det ska vara ett med Halo också...
En idé till!
Forum som jag tycker borde finnas under PC:
Webbdesign
Era Egna hemsidor
IT
HTML
Flash
Community
mmm... bra idé!
Under poäng borde det vara två för avatarer och auktioner.
Sedan också en för invision skin och banners
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in