💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vilken är bäst tycker ni ?????

pokemon

eller

beybalde

Go Go Go Pokemon

Nivå 0 · Nykomling

Inga kommentarer...Pokemon! :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Hmmm.... Pokémon är Liiiite bättre

Nivå 0 · Nykomling

hatar båda -.-

4 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Båda suger men jag diggar pokemon mest om jag blir tvingad att välja! :lol:

båda serierna är för små barn från 5 - dom som går i 4an

Nivå 0 · Nykomling

båda suger om ni frågar mig

asså lägg er inte i vad andra tycker sluta komma och förstör fattar ni det man blir förbannad !!!!!!!!!!!!!!!!

5 Oct 2004
JAG ÄLSKAR POKEMON!!!
6 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

jag tycker ingen men pokemon är bäst

Nivå 0 · Nykomling

pokemon e för småbarn :bah: hahaha pokemon och beyblade e för sånna som e mellan 0-8 år eller nåt med andra ord smybarn LOL

Ni som forlämpar dom som verkligen gillar att hålla på med Pokemon eller Beyblade är helt inkompitenta. Visa lite hänsyn till andra... Många blir nog säkert kallade sådär i sin egen skola och så kommer ni och håller på. Skärp er...

Själv så tycker jag att pokemon är mer roligare än beyblade. Gillar såklart söta små djur som såklart finns på Pokemon. Men det finns det ju inte på Beyblade. Bara en massa snurrskivor. Men jag har aldrig läst Manga Serien eller sett serien så jag kan faktiskt inte säga något dåligt om detta.

7 Oct 2004

pokemon e för småbarn :bah: hahaha pokemon och beyblade e för sånna som e mellan 0-8 år eller nåt med andra ord smybarn LOL

du skulle fåt spö av mig om du var framför mig här vid datan.du behöver faaaaaaaaaaaaan inte lägga dig iiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!! hatar du pokemon eller beyblade struntaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i trådarna visa respekt vad andra gillar grrrrrrrrrrrr jag blir förbannad ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!.
8 Oct 2004
pokemon äger!!!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

snacka inte skit om pokemon beyblade .mm man har rätten att tycka om det och det är inte alls för 0-8 åringar det bestämmer m,an sjäklv känner en 15 som lirar pkmn..

vem har bestämt att det är barnsligt då kan ju lik gärna annat vara barnsligt osckså!

våga säga vad ni tycker!

23 Oct 2004

eller hur lubb_Lisa Gillar pokemon fast hon är runt 15-16

25 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Pokemon hellre för jag har det spelet. Beyblade =?????????? vad är det????

för mig

27 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Pokemon e bääst!

Gillar Beyblade oxå!Mest för att Kai och Ray e så snygg!^^'

28 Oct 2004

hatar båda -.-

Samma här Green Devil ;) :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in