Night-Killer Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Hej! det är helt sjukt... Jag har klarat det här: Alla normala uppdrag och typ alla uppdrag man får när man köper ett hus.... Dessa hus har jag: porr clubben, Melodi Club, filmstaden, Taxi hustet, och det där huset där de trycker pängar........ Och När man har klarat ett uppdrag så brukar det ju alltid ringa men det gör inte det för mig.... det står inte att jag har några uppdrag kvar....... Citera
egget91 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Skrivet 3 Oktober 2004 Köp boatyard,cherrypoppers ice cream och sunshine autos. OBS: Det räcker att du bara köper en och gör alla uppdrag på det stället. Nu vill jag ha mina 50 poäng. Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 har du gjort telefon updragen? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Köp boatyard,cherrypoppers ice cream och sunshine autos. OBS: Det räcker att du bara köper en och gör alla uppdrag på det stället. Nu vill jag ha mina 50 poäng. dt räcker inte att bara köpa ett hus! <_< man ska köpa altt utom två och klara alla uppdrag där! Citera
Rilla Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Du ser. Du vet ju sjävl vad du måste göra. köp ALLT och klara ALLA uppdrag DÅ ringer det :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.