Ozoon Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 visste ni att momsen på spel är 25%??? det är ca 150 spänn dyrare för att vi har moms! gå in på goodgames namninsamling för att ta bort momsen på spel detta kommer att göra spelen billigare och det är ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja spelen borde ganarterat vara billigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Japp det skulle dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 juups momsen pajar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Men det måste var moms annars blir det sämre av mycket. t.ex. skolorna blir sämre. Sänka momsen lite är väl okej men moms ska det finnas, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men på spel!? vi har ju moms på allt annat så det räcker väll... gå in och skriv på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 10% är vel ok men 25% är ju jäte mycket om man köper en sak som kostar 100 kr så måste man betala 125 det är dålit för det är ju ganska mycket pengar om man handlar dyra saker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 10% är vel ok men 25% är ju jäte mycket om man köper en sak som kostar 100 kr så måste man betala 125 det är dålit för det är ju ganska mycket pengar om man handlar dyra saker :( Det håller jag med om, men just varför ska man ha moms på allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 så att staten tjänar nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hej, jag skrev på just nu för jag tycker OXÅ att spelen behöver bli billigare då nästan alla konsoller sjunker i pris.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Vart skriver man på just nu? Kan man rösta så att spelen blir billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 gå in på sidan längst upp, sen skriver du nere i det högra hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.