Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jag skrev att man ska sänka momsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 bra! det behövs så mkt som möjligt så skicka länken till alla ni känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 skriv på för in i h*lvetet jag har ju gjort det!hehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NanoBot|E Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ja varför ska staten ha en så hög moms på spel??? De borde inte ha så höga skatter så att de som spelar har råd. För när de har så höga momser så bränner alla bara spelen och då blir det mindre pengar till de som gör spelen och då kan de inte göra nya spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Håller med!! Moms är det på snart allt som staten håvar in o mer moms blir det efter 1 januari, då allt höjs igen.. Spelen ska vara momsfria tycker jag. Tullen tar ju skatt på spelen också o sen ska de skattas igen.. Det räcker nu, tycker jag.. Spelen ska vara billigare då jag knappast har råd med spel för 699:- t.e.x och fler o fler tycker det också.. MOMSFRITT, tack!! På alla spel.. Ja varför ska staten ha en så hög moms på spel??? De borde inte ha så höga skatter så att de som spelar har råd. För när de har så höga momser så bränner alla bara spelen och då blir det mindre pengar till de som gör spelen och då kan de inte göra nya spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N3OM* Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 minska momsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Eller det borde vara rabatt med hög sänkning på de återkommande kunder i alla affärer, så kunde det vara också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.