kkthxbye Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 är ett Headset till ps2 online värt att köpa?? och vet nån var den billigaste nätverks adaptern finns?? vilket spel är roligast att spela online på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Om du ska spela online ska do väl köpa headset om man kan prata med dom man spelar med. ( kan itte så mycket om sånt ) Tyvärr vet itte vilken nätverks adapter som e billigast men det roligaste spelet är nog ''Socom'' eller va det nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 ja 2an e roligt ska snart köpa en adaptor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Du ska köpa headset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 1. Köp inte! (Tycker jag, sålänge det inte ingår i spelet) 2. Hm... (Chansar) 249 kr , normal pris är 299-399 kr. 3. Socom II eller Champions of Norrath (RPG) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är roligast att spela krigarspel online, helst andra världskriget, typ medal of honor rising sun... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 bra att jag har socom 2 då! ska snart få ADSL det funkar väl också??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 bra att jag har socom 2 då! ska snart få ADSL det funkar väl också??? om du har en adapter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg