Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Kan någon ge mig en "BLÅ MYNT GUIDE" plz, eller skriva alla blåa mynt på en bana, vore jätte snällt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 här e några på bianco hills: spola bort alla m som du hittar på väggarna det finns ett blått mynt under den stora bron(du måste ha turbo nozzle) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 här e några på bianco hills: spola bort alla m som du hittar på väggarna det finns ett blått mynt under den stora bron(du måste ha turbo nozzle) Det där var direkt ingen guide, det finns en slags bpk som allt står i!! Men jag kan många, men det är svårt att förklara. Vilken bana vill du ha Guide på?? Så att man inte skriver massa olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det är jobbigt att översätta från engelska till svenska o sedan förklara allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ni behöver inte översätta, jag fattar engelska bra helst Bianco Hills och ricco Harbour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ni behöver inte översätta, jag fattar engelska bra helst Bianco Hills och ricco Harbour Jag kan förklara de två första i Ricco Harbor: Det är enn på bergväggen ´på taket vid början, och en bakom väggen från början, liksom den högra väggen om man tår näsan mot huset. Och så finns det en på båten(På sidan). Och så finns det en på fontänen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 ja tack men jag har ungefär 26 stycken på varje bana... så det fattas bara några svåra rackare... så alla ni sagt har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 har du tagit alla x eller ringar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Har du tagit ringen på Ricco Tower. Jag har bara tagit ringen som kommer dit. Ja ovanpå Ricco Tower finns det också en, som man kan ta med raket-nozzle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg