Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har några frågor om fire red.Första:Finns ice beam på tm?I sådant fall VAR? Andra frågan om ice beam:Lär sig cloyster ice beam(har honom i laget)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) Ice Beam ha TM 13 tro jag d va Cloyster kan inte lära sej Ice Beam utan att man ge den den attacken, men Shellder kan lära sej Ice Beam Redigerat 4 Oktober 2004 av Ratiasu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ice Beam ha TM 13 tro jag d va Cloyster kan inte lära sej Ice Beam utan att man ge den den attacken, men Shellder kan lära sej Ice Beam Deng!Var finns tm 13 då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 vadå deng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Deng!=Nej! MEN Kan någon säga mig var man får ice beam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 man kan väl inte få den!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Tm13 då.. .vet inte ifal den finns i fire red.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 DEN FINNS MEN KAN MAN FÅ DEN?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 JJJJAA!Efter sökande på gamespot så vet jag var ice beam finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 vart då?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Kan man inte köpa TM 13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Man kan köpa den för coins i celadon city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg