Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 är det någån av er som har ett spel på pc som heter mega game etten eller tvåan spelar ingen roll. lite info om mega game1: det är ett spel där man ska gå omkring i en butik och köpar saker och den som först har köpt alla sker har vunnit lite info om mega game2: man kör med bil och ska transportera olika saker till olika ställen :rolleyes: Citera
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 är det någån av er som har ett spel på pc som heter mega game etten eller tvåan spelar ingen roll. lite info om mega game1: det är ett spel där man ska gå omkring i en butik och köpar saker och den som först har köpt alla sker har vunnit lite info om mega game2: man kör med bil och ska transportera olika saker till olika ställen :rolleyes: det låter inte så mega gamigt tycker jag??? :huh: Citera
Schassen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 måste säga att det låter både tråkigt och roligt på samma gång Citera
Boffaroffe Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Skrivet 4 Oktober 2004 måste säga att det låter både tråkigt och roligt på samma gång nja, jag må säga att det låter rätt så tråkigt ;) Citera
Gäst data-typen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Skrivet 5 Oktober 2004 ni börde pröva det själv jätte kul Citera
robink93 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Sa du att man ska handla? vad finns det för menyalternativ? Citera
DanniQ Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 Låter inte roligt, handla snabbast. Är det sällsynt? Citera
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Skrivet 9 Oktober 2004 men vem vet, det kanske är roligt =/ Citera
Gäst data-typen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 vad finns det för menyalternativ tjaa... jag har det på finska men det finns:(om jag översätter till svenska) nytt spel inställingar netwok game avsluta och under nytt splel finns det frågesport; man ska hnda olka saker och sedan svara på frågår rally; den som kommer snabbast till kassan vinner mega game1 mat; på tid Citera
DanniQ Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Skrivet 11 Oktober 2004 vad finns det för menyalternativ tjaa... jag har det på finska men det finns:(om jag översätter till svenska) nytt spel inställingar netwok game avsluta och under nytt splel finns det frågesport; man ska hnda olka saker och sedan svara på frågår rally; den som kommer snabbast till kassan vinner mega game1 mat; på tid Vet du någon bild eller hemsida där man kan se hur spelet ser ut? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.