Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vet nån hur man lägger upp musik länkar, det vill säga en länk man trycker på så kommer musik??? det kanske inte ens går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är väll bara att skriva länken[/url ], och länka till en mp3 eller annan musik-fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det funkar inte för mig :cry: kan du förklara mer i detalj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ja, annars vet jag inte heller! Du kan ju lägga dom i zip-filer och länka till dom så kan man ladda hem dom och spela upp dom där. Du medar väl här på fuska.se och inte på en vanlig hemsida! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ok, det ska jag försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.