Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 mitt road to rome funkar inte, när jag använder det funkar inget, allt står helt still och jag kan inget göra, vet ni vad jag ska göra för att det ska funka? jag har avinstalerat det och tagit bort det från datorn vid kontrollpanelen, men när jag installerar igen funkar inte det ändå, även orginalet 1942 har jag gjort samma sak med men det funkar... mysko vore snällt om ni kunde detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juydo Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 är ditt battlefield 1942 och bf1942: road to rome en bränd kopia eller original? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 låser spelet sig? mysko, som du sa jag har bf1942 road to rome . vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.