💬
Logga in
Fuska.se

Köp Aldrig Påmultimediashopen

31 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

tar väl tid antar jag

7 Oct 2004
Nivå 7 · Fuskare

tar det tid det är väl bara en komponent som ska installeras ett proffs bör kunna fixa det på 2 timmar

Nivå 11 · Veteranfuskare

Precis. Som många kunder kan dom inte ha så det tar 2 månader...:gitarr:

Nivå 5 · Fuskare

Haha, när jag chippa mitt tog det bara 3 timmar :D

Nivå 7 · Fuskare

det är det jag menar

det kan inte ta flera veckor bara för att skruva i nåt

möjligen att din xbox kommit bort

Nivå 5 · Fuskare

Det är inte helt omöjligt

Nivå 7 · Fuskare

dom kanske har konkat

Nåt jag hittade på Multimediashopen!

S: Om du har valt detta alternativ innebär det att du bor inom det område där vi kör ut produkter och även installerar varan.Vi kommer ta kontakt med er och bestämma en tid som fungerar för båda parter. Efter detta kommer vi körande med varan/varorna ända till er dörr! .vi kör ut produkter inom göteborg,borås,varberg,kungsbacka,trollhättan,

Men något annat jag hittade:

Klicka här för att få din XBOX konsol modifierad på endast 40min!!

Och något annat:

Multimediashopen behandlar samtliga order så snart det är möjligt. När en order är lagd, skickas automatiskt en bekräftelse på att ordern registrerats i vårt system. En separat orderbekräftelse kommer att skickas så fort vår orderavdelning behandlat beställningen. När ordern är skickad, sänder Multimediashopen ytterligare ett e-postmeddelande där försändelsens kolliets nummer bifogas. Multimediashopen förbehåller sig rätten att ej behandla en order utan att ange motivering. Om så sker skickar Multimediashopen ett e-postmeddelande där detta klargörs. Samtliga order är bindande.

Nivå 2 · Novis

Anmäl ffs.. <_<

Senast ändrad:

8 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling

mmmmm gör det men för mig tog det bara 45 minuter att installera ett x.b.i t chip????????

Nivå 5 · Fuskare

Men ta det lungt, du kommer säkert få det om ett tag!

Nivå 3 · Lärling

ja men jag tycker du ska gå till affären lr där dem håller på :medieval:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in