Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Är det en bra konsoll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 köp game cube eller xbox eller ps2 ps2 är sämst tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 köp game cube eller xbox eller ps2 ps2 är sämst tycker jag Nej det e f*n den bästa! Gamecube e sämst tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Sluta spamma samt bete er som fanboys... box är kraftigast. Dvs har snyggaste grafik (min åsikt). gamecube är billigast. Ps2 har störst spelutbud. Du lär nog få testa demma först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 om du vä'ntar lite kan du köpa ps3 istället... eller ps portable... men det dröjer ett tag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Fast nu var det ju frågan om Playstation... ja, jag skulle vilja säga att det är en bra konsol som skänkt mycket spelglädje. 8) Nu prioriterar ju Ps2, xbox och gamecube före, så ja är inte säker på om de tillverkas nå fler spel. Kanske nån liten ökänd tillverkare som släpper ett snabbprojekt ibland. Eller nåt. Men annars är den ju okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg