Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Klart att det går ut på nåt. Är det ett LotR-rollspel så går det ju ut på att vara en varelse ur böckerna/filmerna.. Alldeles riktigt...Men om det inte är Sagan Om Ringen, ett helt eget Rollspel så bestämmer man en egen karaktär. Man skriver om mannen/kvinnans historia och deras personlighet och sedan spelar man den på AG eller någon annan sida för Rollspelare :) Det är som teater fast det är skrivande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (Rowyn @ 16/10-2004 14:50:29) Klart att det går ut på nåt. Är det ett LotR-rollspel så går det ju ut på att vara en varelse ur böckerna/filmerna.. Alldeles riktigt... Men om det inte är Sagan Om Ringen, ett helt eget Rollspel så bestämmer man en egen karaktär. Man skriver om mannen/kvinnans historia och deras personlighet och sedan spelar man den på AG eller någon annan sida för Rollspelare :) Det är som teater fast det är skrivande :) Helt rätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Har äntligen fått reda på att dom ska öppna ett Gymnasium för de som verkligen gillar att skriva och så. Det är i något sorts Författar program i Täby och där kan man studera till Journalist, Författare eller något i den stilen. Det är om 2 år jag ska börja på Gymnasiet så nu vet jag iallafall vilken Linje och Gymnasium jag ska gå på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.