Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Fungerar missingo fusket till Fire red Eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 du ska kunna möta han men man kan få virus på game boyet men jag vet inte vart du kan möta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 men du kan förlora alla dina pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Spelet kan typ bli suddigt!Allså människorna och pkm kan bli suddigt typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Har aldrig hänt mig på Red men möter man han vid sidan om Cinnabur Island eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Nopp det går inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 va!?på mig gick det jag möte deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 jag vill inte möta han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 varför då!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 va!?på mig gick det jag möte deoxys! Vad är deoxys?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 en legendarisk pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg