Hoppa till innehåll

Missingo


Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fånga inte Missigno du riskerar ditt spel och gameboy det är virus pokemon den kommer göra så att alla dina pokemon är suddiga och Personerna kommer bara se ut som honom.så hände det på min kompis i hans Leaf green.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är så onödigt av de som gjorde spelet att ta dit Missigno. Och elakt, för de måste ju gjort det med mening, och då måste det ju vara med flit att de gjorde att Missigno kunde sabba spelen om man fångade honom... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

varför då!?

jag menar att jag inte vill möta missingo men deoxys vill jag gjärna möta ;)

 

 

mitt 499 inlägg!

Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tutankoopa

Om man fångar en missingo och vill Kolla på sin Hal of Fame på en PC i ett poke center så blir det hel knäpp. Det kan komma upp en Golbat som är i lv.625 och musiken kan ändras.Missingo ser konstig ut om man har han i sitt team han blinkar och håller på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyvär finns det inga kända glitchar till FR/LG ännu.. det finns ett glitchforum som ja e medlem på och där ARBETAR personer för att hitta glitchar till spelen! och missigno (kolla stavningen nu... stör mig på när andra skriver missingo!) och missigno är inte programerad i spelet (asså blå/röd och dem som man mötte han på).. han var ett fel som dom har tagit bort... det är bara spelet som CP:ar sig!! Nintedo har INGET med missigno att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...