HomerSweSimpson Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 mitt internet strular det slutar att fungera ibland sedan måste man reparera det på kontrollpanelen då börgar det funka vad beror det på och vad ska jag göra för att det ska sluta strula????? :( tack Citera
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) fråga dem i Secvencia eller en vän som är dataexpert.så där hände när jag hade Telia bredband fick fixa den hela tiden i kontrollpanel så var telia trögt och jätte dyrt har bredbandsbolaget nu Sveriges bästa Bredband. Redigerat 6 Oktober 2004 av 0012 Citera
HomerSweSimpson Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2004 ok tack har du någon direklenk?? Citera
helt on Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Sök på google? Virussök ominstallera.. Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 Vad har du för internet? Jag själv har Internet Explorer men ska ändra det till Mozilla Firefox. Men du kan ju Virus scanna datorn och om du får upp något kan du ju (om ditt virus program kan) ta bort viruset och kolla om det fungerar då. Citera
Schassen Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) skulle rekomendera att du ringer din intenetleverantör och fråga vad som kan vara för fel. Och bloodman vad är han för hjälp av en ny dator om hans internet krånglar? Redigerat 7 Oktober 2004 av Schassen Citera
HomerSweSimpson Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2004 men min morsas internet funkar och vi anvender samma internet vi har rauter Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.