Hoppa till innehåll

zelda hjälp ?????

Rekommendera inlägg

• Svar 174
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

japp man måste först fråga en av flickorna på windfall så frågar dom dig om du vill ge dom 2 rupees så berätar dom en hemlis om man gör det så säger dom om dom där tjocka gubbarna sen kommer dom att vara där men först måste man ha fått den första blomman av eskimån!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja vet...men är det guldbåten?

Ok.. det här blir lite komplicerat... Så som ni pratar tyder det nästan på att det finns två guldbåtar.... En båt som det är en försäljare i och säljer en karta, hjärtbit och en flaska. Den andra... är en liten bombbåt, sånna som skuter på en när man åker förbi! Sånna som finns vid "tärningsöarna"! Sånna som finns överallt! Battleships!!! .....Eh.. Ja, och om man ska ha den hära Trifore chart, så måste man titta på IN-credible chart.. och vid A5 så finns det en båt *Bombbåt* Man åker dit, tar kål på båten, en gul cirkel kommer upp, man fiskar, och TJoho man har kartan! *Em...Tror att jag kom in lite på fel ämne i slutet...* :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hitta kartan i guldbåten triforcekartan jag hade sänkt båten för länge sen å dpå fiska jag inte upp kartan :) hehe

Å, bra att allt ordnade sig till slut då :)

*Och att problemet med guldbåten löste sig(eller var det en guldbåt?)*

Redigerat av Darmani
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...