0013 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Den har nåra grejer som ser ut som horn+ att den är gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja vet...men är det guldbåten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) jag har tolv statyer! ett tips: Man ska bara gå runt hela tiden och byta alla statyer så får man nya statyer nästan hela tiden! Redigerat 5 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man ska ge dom gamla statyerna till 3 tjocka gubba en i greatfish isle en i bomb islan å en i mother&child isle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 japp man måste först fråga en av flickorna på windfall så frågar dom dig om du vill ge dom 2 rupees så berätar dom en hemlis om man gör det så säger dom om dom där tjocka gubbarna sen kommer dom att vara där men först måste man ha fått den första blomman av eskimån!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ja vet...men är det guldbåten?Ok.. det här blir lite komplicerat... Så som ni pratar tyder det nästan på att det finns två guldbåtar.... En båt som det är en försäljare i och säljer en karta, hjärtbit och en flaska. Den andra... är en liten bombbåt, sånna som skuter på en när man åker förbi! Sånna som finns vid "tärningsöarna"! Sånna som finns överallt! Battleships!!! .....Eh.. Ja, och om man ska ha den hära Trifore chart, så måste man titta på IN-credible chart.. och vid A5 så finns det en båt *Bombbåt* Man åker dit, tar kål på båten, en gul cirkel kommer upp, man fiskar, och TJoho man har kartan! *Em...Tror att jag kom in lite på fel ämne i slutet...* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 okej...men då var det som jag trodde.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hitta kartan i guldbåten triforcekartan jag hade sänkt båten för länge sen å dpå fiska jag inte upp kartan :) hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vet Inte Fråga Xbox_suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) hitta kartan i guldbåten triforcekartan jag hade sänkt båten för länge sen å dpå fiska jag inte upp kartan :) heheÅ, bra att allt ordnade sig till slut då :)*Och att problemet med guldbåten löste sig(eller var det en guldbåt?)* Redigerat 10 Februari 2004 av Darmani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nix...det var bara en båt med horn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 undrar en sak hur såg båten ut jag mins inte att jag hade sprängt den men nu har jag varvat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg