sami Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 visssa av triforce katorna fins me på kartan men jag när man åker dit e juh det ba hav :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det fins en sån fisk som hoppar i vatnet det kommer in pil på den men man kan inte göra något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 är det den som fyller i ens karta?? den ska du i alla fall ge Baits till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 på in-credible chart nåt sånt va står den gula båten för nåt på kartan den kartan som visar var triforce kartorna ligger ja har vart på stället men inget hittar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 på in-credible chart nåt sånt va står den gula båten för nåt på kartan den kartan som visar var triforce kartorna ligger ja har vart på stället men inget hittar jag vart får man den kartan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man får den e brevlådan å den kostar 209 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vart ska man när man har fått båten...? jag åkte till dragon roost island. e de dit man ska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 du ska hjälpa en drake där.. (heter Valoo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 aaaaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 hur får man alla flaskor...jag har hört om att det ska finnas en ubåt nånstans... jag har den jag fick av den dära tjejen i dragon roost island sen så har jag köpt en i en båtsffär...vart finns ubåten och den sista flaskan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 en får man av tjejen såm smyger utt om man kommer tll afärren å väljer de ´(längst uppe)hela tidenså får man flaskan om du vill ha karan där dom visar var ubåtarna finns dom förflyttas alltid så kan vi ta det på pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg