0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jaha....3 blommor, 3 vindsnurror... vad mer finns det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 asså jag har inte spök kartan....hur får man den...och jag kan inte hitta triforce krtan som ligger i outset island...nälla hjälp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 den i outset island ligger i det där stenansiktet...du måste använda deku leaf för att komma dit... spök kartan får du en ruta nord väst från outset island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har varit under den stenen som ser ut som en huvud....och den i skogen ovan för....men fick ingen triforce karta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jaha....3 blommor, 3 vindsnurror... vad mer finns det? 4 Flaggor och 4 "statyer" Men det finns väl bara en vindsnurra? Och Sami när du var i hålet då kommer ju massa fiender * :1_ilies6: så klart* och när man har klarat det får man gå ner i ett hål. Det finns tre olika delar och i den sista delen i delen *förvirrande* så kan man hela sig *och samla lite pengar*, och sedan fortsätter man ner i ett hål, eller så kan man åka upp, i ljuset *ja du vet* Nu vet ju inte jag, men du kan ju gått upp, när det har funnits två delar till att klara... Och så var det spökkartan.. hmm.. jag tror att jag gör en karta..*det var längesedan jag gjorde en* Du ska till A6 (X) Du ska använda Hookshoot på ett träd och leta efter ett hål, och du ska ner där, och de som jag skrev förut till @lex Jag skrev lite fel :oops: 1 är hur man ska göra i hålet för att få Ghost Ship Chart... *Om du inte förstår något, så kan du fråga igen...* l_lA lBlCl Dl El F lGl l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l6lX l_ l_ l_ l_ l_ l_l l7l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 aså, får man nått om man fyller hella NG :?: Kan ni säga en riktig svår att hitta på Outset island, vi saknar en enda där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Em.. jag förstår inte riktigt, vad menar du med "svår att hitta" och "vi saknar en enda"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 aså, får man nått om man fyller hella NG :?: Kan ni säga en riktig svår att hitta på Outset island, vi saknar en enda där inne. vad menar du med NG?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 finns mer än 8 statyer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 sssass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vad var det bra för?? vad är NG för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 de e ganska bra å samla statyer man får en magisköld då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg