sami Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag behöver hjälp kan inte hitta den bleckfisken man ska döda så man kan få större magi mätare...vet någon var den fins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag behöver hjälp kan inte hitta den bleckfisken man ska döda så man kan få större magi mätare...vet någon var den fins? Ja... du åker till krysset, och då kommer du till en ö som jag kallar för "tärningsö" utanför en kant där så ska det finnas gjätte många fiskmåsar, du åker dit och bläckfisken kommer upp. l_lA lBlCl Dl El F lGl l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l6l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l7l_ l_ l_ lX l_ l_ l_l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det är rätt smart med en karta som du gjort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 krysset vilket kryss...kan du va snäll och skriva mer ditaljer jag fatta inget....jag har letat jätte länge nu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 på darmanis karta finns det ett kryss på ruta D7....dit ska du.. (kartan är Sjökartan i spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tror inte jag har darmanis kartan för jag har ingen karta me bokstever...och jag tänkte ut se skälv fast jag vet inte hur man ska veta vilken 7:de ruta du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 _lA lBlCl Dl El F lGl l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l6l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l l7l_ l_ l_ lX l_ l_ l_l ________^______ ________lll______ ________lll______ ________lll______ ser du nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok tack....jag e på den rutan men hittar inget ska de va typ dag lr natt lr spelar det ingen roll?? det fins en sån fyrkant där...du vet där fet fins kanoner och så....e det i närheten !!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag gjorde det på natten tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ok fanns den mellan kanonerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 kanoner?? det ska regna å allt sen kommer det upp en bläckfisk med massa ögon du ska kasta boomerangen på alltså (ögonen) men där det var ett kryss på kartan ska du va åk runt de stället å lete efter bläckfisken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 På "tärningsöns" utsida nere till vänster ska bläckfiskern finnas. Du kan leta efter fiskmåsar med kikaren. För under fiskmåsarna är bläckfisken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg