Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 174
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
jag behöver hjälp kan inte hitta den bleckfisken man ska döda så man kan få större magi mätare...vet någon var den fins?

Ja... du åker till krysset, och då kommer du till en ö som jag kallar för "tärningsö" utanför en kant där så ska det finnas gjätte många fiskmåsar, du åker dit och bläckfisken kommer upp.

l_lA lBlCl Dl El F lGl

l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l6l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l7l_ l_ l_ lX l_ l_ l_l

Skrivet

jag tror inte jag har darmanis kartan för jag har ingen karta me bokstever...och jag tänkte ut se skälv fast jag vet inte hur man ska veta vilken 7:de ruta du menar

Skrivet

_lA lBlCl Dl El F lGl

l1l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l2l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l3l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l4l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l5l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l6l_ l_ l_ l_ l_ l_ l_l

l7l_ l_ l_ lX l_ l_ l_l

________^______

________lll______

________lll______

________lll______

ser du nu

Skrivet

ok tack....jag e på den rutan men hittar inget ska de va typ dag lr natt lr spelar det ingen roll?? det fins en sån fyrkant där...du vet där fet fins kanoner och så....e det i närheten !!??

Skrivet

kanoner??

det ska regna å allt sen kommer det upp en bläckfisk med massa ögon du ska kasta boomerangen på alltså (ögonen) men där det var ett kryss på kartan ska du va åk runt de stället å lete efter bläckfisken

Skrivet

På "tärningsöns" utsida nere till vänster ska bläckfiskern finnas. Du kan leta efter fiskmåsar med kikaren. För under fiskmåsarna är bläckfisken.

• Skapa ny...