0014 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 de kommer att snurra runt i cirklar....använd kanonen..det är lättast tycker jag..eller pilar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 kan man använda kanon?? på bläckfisken det viste inte jag men de e lättast me boomerang tror ja för man prickar ju 5 ögon samtidig å det e lättare å sikta med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hehe okej nu har jag fått ljus pilen och är i forsaken fortress...va ska jag göra jag har gått runt stället men det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 kan man använda kanon?? på bläckfisken det viste inte jag men de e lättast me boomerang tror ja för man prickar ju 5 ögon samtidig å det e lättare å sikta med får man in en sån där Gul fläck på ögonen... (alltså Target fläcken) det visste inte jag..det var kanske smartare och använda den istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 det var så för mig men ibland träffar man 1-5 inte alti´d 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 okej...jag trodde inte att man kunde använda bumerangen så bra mot honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Man får väl kasta lite fler gånger då, men det är nog effektivare * Och så sparar man på pilar och bomber * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minigris Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Hur får man den där pärlan på brev ön(vet inte vad den heter) :oops: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 där alla är fåglar om det är det så heter den dragoon roost island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Man får väl kasta lite fler gånger då, men det är nog effektivare * Och så sparar man på pilar och bomber * då ska jag göra det om jag möter en till....vart får man Big octo chart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 döda alla kononer i six-eye reef inte båtarna kancke båtarna men dom kanonerna inuti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg