Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 haha hur kan man heja på sverige dom åker endå ut hela tiden hahaha skit lag Man kanske hejar på dem för att dem kommer från ert land kanske ? Även om det inte går bra för dem, det är ert land ! 0012: Om du hejar på Irak i vm, är dem så mycket bättre än Sverige ? nej, just det, så sög inte att Sverige är ett skit lag :P Premier league är en fin liga, där man måste heja på ARSENAL ! ARSEEENAAAAL !Spanska ligan .. Jag vet inte riktigt, sådär rolig liga . Barcelona isåfall, bara för att Ronaldinho spelar där :) Italienska ligan.. Jekla filmisar ! Italienska ligan är en riktigt filminspelar liga ! Dem slänger sig för ingenting ! Buuuu! Men annars Juventus . Allsvenskan är ju vår fina liga.. Så SJÄLVKLART hejar man på IFK Göteborg !!! Dem äger sönder hela jekla allesvenskan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 (redigerat) (Joy @ 12/10-2004 01:02:26) haha hur kan man heja på sverige dom åker endå ut hela tiden hahaha skit lag Man kanske hejar på dem för att dem kommer från ert land kanske ? Även om det inte går bra för dem, det är ert land ! 0012: Om du hejar på Irak i vm, är dem så mycket bättre än Sverige ? nej, just det, så sög inte att Sverige är ett skit lag :P Premier league är en fin liga, där man måste heja på ARSENAL ! ARSEEENAAAAL !Spanska ligan .. Jag vet inte riktigt, sådär rolig liga . Barcelona isåfall, bara för att Ronaldinho spelar där :) Italienska ligan.. Jekla filmisar ! Italienska ligan är en riktigt filminspelar liga ! Dem slänger sig för ingenting ! Buuuu! Men annars Juventus . Allsvenskan är ju vår fina liga.. Så SJÄLVKLART hejar man på IFK Göteborg !!! Dem äger sönder hela jekla allesvenskan ! Irak krossar sverige lätt Sverige kom knappast med i OS.men faktis jag gillar inte sverige men gemfört med irak och sverige blir det irak.men det helt bästa absolut helt bästa är Italiano !!!!!! Redigerat 11 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Allsvenskan: MFF Landslag: Brasilien Andra klubblag i världen: Real Madrid, Arsenal och chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Real Madrid! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Det finns bara ett lag i Sverige. IFK Göteborg, står i klacken varje match och hejar fram blåvitt till sm-guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 IFK Göteborg är det ända laget man kan hålla på i gbg. på alla andra ställen i Sverige också. fast 08:or borde f*n inte ens få hålla på med fotboll... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Real Madrid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (0012 @ 11/10-2004 23:10:46) (Joy @ 12/10-2004 01:02:26) haha hur kan man heja på sverige dom åker endå ut hela tiden hahaha skit lag Man kanske hejar på dem för att dem kommer från ert land kanske ? Även om det inte går bra för dem, det är ert land ! 0012: Om du hejar på Irak i vm, är dem så mycket bättre än Sverige ? nej, just det, så sög inte att Sverige är ett skit lag :P Premier league är en fin liga, där man måste heja på ARSENAL ! ARSEEENAAAAL !Spanska ligan .. Jag vet inte riktigt, sådär rolig liga . Barcelona isåfall, bara för att Ronaldinho spelar där :) Italienska ligan.. Jekla filmisar ! Italienska ligan är en riktigt filminspelar liga ! Dem slänger sig för ingenting ! Buuuu! Men annars Juventus . Allsvenskan är ju vår fina liga.. Så SJÄLVKLART hejar man på IFK Göteborg !!! Dem äger sönder hela jekla allesvenskan ! Irak krossar sverige lätt Sverige kom knappast med i OS.men faktis jag gillar inte sverige men gemfört med irak och sverige blir det irak.men det helt bästa absolut helt bästa är Italiano !!!!!! Ehm, Sverige kom inte med i OS därför att Sverige har egentligen inget riktigt bra OS lag . Det riktiga laget ställer dem upp med i VM . Därför kom inte Sverige med i OS ? I själva verket tror jag inte ens dem ville ställa upp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Valencia :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (0012 @ 11/10-2004 23:10:46) (Joy @ 12/10-2004 01:02:26) haha hur kan man heja på sverige dom åker endå ut hela tiden hahaha skit lag Man kanske hejar på dem för att dem kommer från ert land kanske ? Även om det inte går bra för dem, det är ert land ! 0012: Om du hejar på Irak i vm, är dem så mycket bättre än Sverige ? nej, just det, så sög inte att Sverige är ett skit lag :P Premier league är en fin liga, där man måste heja på ARSENAL ! ARSEEENAAAAL !Spanska ligan .. Jag vet inte riktigt, sådär rolig liga . Barcelona isåfall, bara för att Ronaldinho spelar där :) Italienska ligan.. Jekla filmisar ! Italienska ligan är en riktigt filminspelar liga ! Dem slänger sig för ingenting ! Buuuu! Men annars Juventus . Allsvenskan är ju vår fina liga.. Så SJÄLVKLART hejar man på IFK Göteborg !!! Dem äger sönder hela jekla allesvenskan ! Irak krossar sverige lätt Sverige kom knappast med i OS.men faktis jag gillar inte sverige men gemfört med irak och sverige blir det irak.men det helt bästa absolut helt bästa är Italiano !!!!!! OS-fotbollen har ingen status alls. Sverige var faktiskt mycket nära att gå dit. Det handlar om U23-landslag dessutom. På A-landslagsnivå vinner Sverige troligen ganska enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Men asså bara för jag inte gillar Sverige i fotboll måste ni bara snacka med mig :visslar: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 HAMMARBY, real madrid, man u, är ganska bra..... till alla aik:are..... hej hå hej hå vi hatar aik.........förstör bara massor (suportrarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.