Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Varför funkar inte ettan på min data? Efter reklamen ibörjen blir det svart och jag kommer till mitt skriv bord igen vet ni vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Grafik kortet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Tror knappast det iså fall är det för bra för 2:an funkar för mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Hmm.. du har antagligen bara instalerat delar av det verkar det som eller så avskyr din dator det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Skaffa nyare version av Direct X. Det kanske funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 kollat inställningarna?? annars kanske det funkar om du tex ändrar upplösningen, till mindre..även detalj-rikedomarna kan spela roll. annars är det bästa å ominstallera spelet, om ente de funkar vet ja ente riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.