:lol: Ville bara säga att gta san andreas kommer inte att ha en lika bra skugga som driv3r har det.
Jag bryr mig verkligen om Skyggan
:lol: Ville bara säga att gta san andreas kommer inte att ha en lika bra skugga som driv3r har det.
Jag bryr mig verkligen om Skyggan
för det första driver3 suger....är för välgjort det gör spelet tråkigt....
gta grafiken har alltid vart hyggligt bra och det är exakt det som gör spelen så j*vla bra.. inte över gjort.... :medieval:
vad menar du??? :blink: :blink:alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r
driv3r har as bra skygga men inte san :(
jag fattar inte
en fråga bara . VEM F*N BRYR SOM OM SKUGGAN??
Ehm, Spiderman . Driv3r må ha fin skugga, men är det ett roligt spel ? Nej just de, GTA seriens spel är så ini helskotta kul och Driv3r är bara välgjort . Tack för min åsikt ..
vet inte men det stavas Uzumaki inte Uzamaki... <_<en fråga bara . VEM F*N BRYR SOM OM SKUGGAN??
eeee va?? :huh:
Jezus * Härmad Dannie * :lol:
han menar om grafiken på ett spel är för bra gillar han inte det...(GTA KILLEN @ 07/10-2004 21:11:18)alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r
vad menar du??? :blink: :blink:
det är väll inte svårt... :zzz:
Där ser man nån som förstår jag gillar gta men ni vet !(Heaz @ 08/10-2004 21:09:50)(GTA KILLEN @ 07/10-2004 21:11:18)alltså san andreas har inte lika bra skygga på gubben som i driv3r
vad menar du??? :blink: :blink:
han menar om grafiken på ett spel är för bra gillar han inte det...
det är väll inte svårt... :zzz:
vem bryr sig om skuggan om rästen av spelet e skit bra!!
ja skuggan är ju inte det viktigaste
skuggan e inte vigtikast utan själva grafiken, tycker jag!
Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar .
vem vet när gta san andreas kommer ut
Det var inte det just det här ämnet handlade om .. Men ca 29 Oktober . Kanske nån dag tidigare . Men så ser de ut .
Nu var jag väl snäll ? :P
Driv3r har bara välgjord fysik på bilarna, resten suger. Såja.
håller med
ja, dt e väl klart... :bah:
men alla kan väl ha olika åsikter! :angry:
och förresten så ska du inte va så ironisk <_<
jag sa dt till Joy...
Fel, fel, fel . Grafik, vem bryr sig om grafik ! (Okejdå, om det är tillräckligt dålig grafik så att man inte ser gubben, de är inte så gött) Men så länge grafiken duger . Det VIKTIGASTE av allt, är spelkänsla och hur roligt spelet är . Och där ligger glädjen i Grand theft Auto, det är så ini helsike roligt ! Det är viktigast mina pojkar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in