Xade Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 hej, kan ni hjälpa mig, KAN MAN FÅ TRIFORCE?? i OOT? vissa säger att man får den när man klarat spelet men det funkar inte för mig... vet ni hur man gör?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Master Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 man får inte alla triforce Link har modets, zelda har kunskapens och ganondof har maktens tror ja det var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 nej nej, men i rinegn med medaljer i mitten av den ska det vara en gul triforde tecken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 pröva o ta alla gold skulltullas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 nej den är bara där fär prydnad och om man tar alla goldskulltalas kommer man bara få 200 rupes av alla i spindelhuset om man pratar med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 spela song of time i temple of time! :D va nåt sånt man skulle göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 funkar det?? var i temple of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 triforce står för Treenigheten som mna föds eller ärver av nångon av sina föräldrar.... Gannondorf har Styrkan, Link har Modet och Zelda har Visdomen...men kan omöjligt få ALLA 3...Gannondorf kan det på nåt skumt sätt men det kan INTE link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men joy säger att han har det.... skumt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hur vet du det...MAN KAN INTE DET...du får tro på vem du vill...men jag säger att det inte går.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 jag tror att det går, joy har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 man kan få det på Wind waker till gamecube tror jag men inte till Ocarina of time... möjligtvis på MQ men inte nån annan stans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg