Zeem Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 MAN KAN INTE DET=FATTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 han hade säkert redan fattat eftersom han aldrig svarade på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 på link 1 har han HELA Treeforce.... det va innan den va sönder.... Vet någon hur det gick sönder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 på link 1 har han HELA Treeforce.... det va innan den va sönder.... Vet någon hur det gick sönder? nu ska vi inte prata om nåt annat än Zelda till N64!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 men jag har sett bild på det, och Joy säger också att han har den... och jag tror Joy kan lite mer Zelda än dig 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hur vet du det??? du har inga bevis...jag har faktiskt klarat ALLA zelda spel till ALLA konsoller, så det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 dete bra... jag har inte ett enda och har inte klarat ett enda men jag älskar Zelda det äger!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hur vet du det??? du har inga bevis...jag har faktiskt klarat ALLA zelda spel till ALLA konsoller, så det så ja det har jag också, det är därför jag vill veta om det är nåt jag har missat, te x Triforce i OOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 nej, det går inte att få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jaja.... jag får väl lita på er då, isåfall har jag klarat alla zelda spel helt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 japp....det ahr jag också...man kanske kan få det till MQ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mm, det kan det va, för jag har inte klarat det, det var kanske där bilden var ifrån! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg