Xade Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 va? dåhar jag ju missat något, hur får man det så?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 va? dåhar jag ju missat något, hur får man det så?? ..................../_<--- POWER Courage-->/_/_<--- Wisdom det i mitten symboliserar ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 på link 1 har han HELA Treeforce.... det va innan den va sönder.... Vet någon hur det gick sönder? Ganondorf tog den (i OOT) och så var det inte balans med kraften eller något.läs texten i spelet så fattar du! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 0014 det jag menar e ......................./_<--- e den gul? e den gul?--> /_/_<--- e den gul? e nån av dom gula? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 0014 det jag menar e ......................./_<--- e den gul? e den gul?--> /_/_<--- e den gul? e nån av dom gula? allt utom mitten e gult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 japp...som daniel säger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 BK menar, kan man få dom tre trianglarna att lysa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 japp...som daniel säger... va?? hur f*n fick ni det gult???? det e inte min men jag har klarat spelet helt och hållet Ganondorf ca 20 gånger och tagit EXACT allt... HUR BLIR DEN GUL?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Banjo-Kazooie: Dem menar nog att triforcen ser ut så, gult överallt förutom i mitten.. Dem menade kanske inte att man ska få dem att lysa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darth Vader Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men det var ju det han sa.. han menar att det inte e gult i dom där 3 sakerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Det vet jag... Men om du läser igenom mitt inlägg igen ser du vad jag menade.. BK: Vill du att triforcen ska lysa på menyn? För det kanske inte var vad 0014 menade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 va? dåhar jag ju missat något, hur får man det så?? ..................../_<--- POWER Courage-->/_/_<--- Wisdom det i mitten symboliserar ingenting Jo den i mitten symboliserar olikheterna mellan dom har jag läst på nån Zelda sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg