Hoppa till innehåll

TRIFORCE?

Xade

Rekommendera inlägg

• Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men det var ju det jag försökte säga... att triforcen i quest status skulle bi gul... allt annat ni sagt visste jag men inte det... men jag har sett en bild av en som hade den gul och Joy sa att den var gul i quest status!

kolla här:

http://www.zeldaguide.com/_borders/tri-force.jpg

där e den gul

Det var ju det jag menade! Att den var gul i quest log men så trodde inte du mej, jag har sagt de hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det så viktigt att få den gul då? Antaglligen blir den gul efter man klarat spelet eller nåt, om den inte blir det Banjo Kazooie och du påstår att du gjort allt som går tvivlar jag på att du kan få den gul..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min OOT är grå, skulle inte tro att det beror på färgen, verkligen inte, färgen på triforcen finns alltid där eller så är det nåt man gör under spelet, det är definitivt så..

Banjo.. Om du vill ha den gul så kan nog ingen här hjälpa dej mer än att säga att man ska klara spelet, om du gjort det, så har nog inte många nåt att komma med..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. när man klarat ganondorf rasar ju allt och då flyr man ner med zelda... när man e nere möter man ganon och när man huggit slista angörande hugget dör han och man kan bara kolla på filmen som kommer... sen blir det credits och det slutar i Zeldas trädgård där det står The End... då e det ju bara att trycka på OFF eller Restart.. och när jag startar igen har jag inte triforcen gul... varför...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag skrev, om det inte funkar på det viset får du antagligen fuska dej till det, om vi kunnat hjälpa dej hade vi gjort det för längesen, jag fick den på det viset att jag klarade spelet i alla fall...

Du kanske måste uska dej till den isåfall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...