Smaragd Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ni har väll spelat song of time i Temple of time??? det e väll en del av uppdraget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det måste man ju göra för att bli stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja, det får man ingen triforce av iaf, jag har testat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ni har väll spelat song of time i Temple of time??? det e väll en del av uppdraget! när ska man dit och spela??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ni har väll spelat song of time i Temple of time??? det e väll en del av uppdraget! menar du när man fått ocarina of time av Zelda eller? när man ska slåss mot Ganondorf eller när... jag har bara spelat för att bli vuxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mmm..det har jag också...det dåliga på majoras mask är att man inte kan bli stor... (förutom Oni-link) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ska man inte dra upp Masters Sword i tempel of Time för att bli stor??? Och Banjo Kazooie men får Ocarinan av Saria!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jo..man måste dra upp svärdet för att bli stor....den första ocarinan får man av Saria... (Fairy Ocarina) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ska man inte dra upp Masters Sword i tempel of Time för att bli stor??? Och Banjo Kazooie men får Ocarinan av Saria!! ja, jag vet jag har klarat spelet ca 10 gånger, jag menar den blåa ocarinan, OCARINA of Time, den får man av ZELDA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vid Hyrule market ingången... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men joy säger att han har det.... skumt Om jag har sagt något sånt så har det enbart varit att jag menat att Link har Modets triforce.. Man får inte triforce.. Och även om man skulle kunna få det, skulle det bara stå som prydnad, man skulle inte kunna förstöra hyrule castle eller så.. Så varför diskutera det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men joy säger att han har det.... skumt Om jag har sagt något sånt så har det enbart varit att jag menat att Link har Modets triforce.. Man får inte triforce.. Och även om man skulle kunna få det, skulle det bara stå som prydnad, man skulle inte kunna förstöra hyrule castle eller så.. Så varför diskutera det.. han trodde kanske att du menade att Link kunde få alla 3 delar i triforce i sin hand... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg