Xade Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men joy säger att han har det.... skumt Om jag har sagt något sånt så har det enbart varit att jag menat att Link har Modets triforce.. Man får inte triforce.. Och även om man skulle kunna få det, skulle det bara stå som prydnad, man skulle inte kunna förstöra hyrule castle eller så.. Så varför diskutera det.. men du sa att det var en triforce i mitten av alla medaljerna... kolla sida 1 tror jag det var.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ja det är det också, och den triforcen är Modets del.. Om du inte märkt det så när man första gången möter ganondorf, så ser man att alla har sin del, det skapas en mina triforce i ganondorfs hand, en i zeldas och en i Links.. Det är tre delar, och det ser likadant ut på stopp-menyn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej,,det gör det inte... det finns ingenting där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jodå.. Vid medaljerna, så lyser det en liten triforce, om inte, då skall det i alla fall finnas konturer av den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det finns ingenting där i mitten.. jag tror dig inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det är tomt i mitten och runt om är det vishtens, modets och styrkans del... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men det lyser inte gult va.. det gör det inte för mig, det är helt som bakrunden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det är svart i mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det ser ju ut som en triforse skultur, men inge fär eller nåt, man kan inte ta saken på den eller nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nix....ett tomrum.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men då har jag det ju, e det så det ska se ut eller?? Joy sa att märkerna av triforce var gula e dom de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 men då har jag det ju, e det så det ska se ut eller?? Joy sa att märkerna av triforce var gula e dom de?? bara de tre som symboliserar nånting...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg