Xade Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 men INGEN fattar vad jag menar HUR FÅR MAN dom tre /_ delarna att bli gula?????? strunta i om de lyser utan HUR BLIR DOM GULA???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 dom blir det när nån som har det i sig kommer nära nån annan som har nån annan del...den börjar lysa.... Om du spelat ocarina of time lär du ju fatta en hel del Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 sa du till mig, jag har klarat HELA spelet hur många gånger som helst! men jag undrar hur /_ delarna blir gula i pause menyn i quest status... hur blir dom det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Ja men måla tre gula trekanter på tv skärmen då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hehe....men jag fattar inte vad du menar....den i Quest statur kan ALDRIG bli gul... (om man inte gö som 0013 sa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 men det var ju det jag försökte säga... att triforcen i quest status skulle bi gul... allt annat ni sagt visste jag men inte det... men jag har sett en bild av en som hade den gul och Joy sa att den var gul i quest status! kolla här: http://www.zeldaguide.com/_borders/tri-force.jpg där e den gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 ja...men de är den när man klarat Ganon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 triforce står för Treenigheten som mna föds eller ärver av nångon av sina föräldrar.... Gannondorf har Styrkan, Link har Modet och Zelda har Visdomen...men kan omöjligt få ALLA 3...Gannondorf kan det på nåt skumt sätt men det kan INTE link Ursäkta mig en liten sekund eller två men är du inte LITE UTE OCH SEGLAR! Triforce står för Trekraften och INTE Treenigheten. Vet du vad Treenigheten är? Jo, det är ett väldigt viktigt ord i kristendomen. Gud, Jesus och den Helige Ande är en, dvs alla tre är en. därför kallas de treenigheten. detta ritar man som en triangel med ett öga i. Däremot är Triforce väldigt likt, det handlar om att tre "krafter" är en. Och den ritas som en triangel med en triangel till i mitten. Skumt? Nja, jag skulle säga att tillverkarna eventuellt tagit efter Treenigheten, även sättet att rita det, och gjort Trekraften med ett nästan likadant sätt att rita det. Men det är två HELT SKILDA ord som inte ska blandas ihop! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 mmm...det kanske stämmer eftersom "force" betyder kraft på svenska....sorry att jag råkade blanda ihop....håller nu på med religion och därför blev det lite virrigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 ja...men de är den när man klarat Ganon... men kolla riktigt noga på bilden, 0014, den gubben står i tempel of time! inte i ganon's castle. så de verkar konstigt om ja får säja de själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 men hur får man den gul 0014??? jag har klarat ganon hur många gånger som helst, sen då?? och om man skulle får den så sparas ju ändå inte spelet... man måste ju stänga av spelet vid "THE END"... hur får man den... PLZ säg... jag har massa bilder på tri force kolla http://rebeccalyall.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/wisdom.jpg och http://rebeccalyall.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/triforce2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 man kan ite se dom bilderna, BK... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg