Gäst Spirtual Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Tror ni att den kommer att vara bra?Jag ska se den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Haha tittade du på Trailen nyss? :lol: Jag sak nog se den... Lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 har redan sett den när dän släpptes i usa :P det blir en as stor rip off i slutet när en sak har hänt med huvud persoen(alice tror jag hon hette!)hon tittar på en vakt i umbrella corp.och hela hans huvud börjar rinna blod.i city of the living dead så tittar en präst på folk och då kan deras ögon börja blöda och saker från magen kommer ur munnen på dem.lika dant i RE apocalypse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Åh! COOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Är Resident Evil Apocalypse forsättning på Resident Evil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har sett den på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag har sett den på internet. samma här.ladde ner den när den släpptes och konstigt nog så var det inte dålig bild som det brukar vara när dom filmar på en bio... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Asså guud va ja vill se den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.