Thunder Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Finns det till Game cube? Om det finns länken tack =) Och en room sida tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Emulator, är det ett spel som heter så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är olagligt, då har man konsol-spel på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är olagligt, då har man konsol-spel på datorn. Får man inte ha Konsol-spel på datorn? Jag har en kompis som har N64 till datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är olagligt, då har man konsol-spel på datorn. delvis. emulatorer är fullt helt och hållet lagliga men ROMs är olagliga och är inte tillåtna. sammanfattning: att ha en konsol på datan är lagligt men du får inte spela några spel på den =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vadåro det finns gamecube emulator o det är olaglit som finns i kazaa men inte från hemsidor o jag tror admin vill inte att vi snackar om olagliga saker om emulator jag vet inte men bara undrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Borde ni inte ta det här på Allmänt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 nej o emulator för deta konsol är till denna forum du är faktis o smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 vadåro det finns gamecube emulator o det är olaglit som finns i kazaa men inte från hemsidor o jag tror admin vill inte att vi snackar om olagliga saker om emulator jag vet inte men bara undrar emulatorer är lagliga ROM är olagliga okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men om det e olagliga så varför kan man ladda ner dom det e ju himla konstigt liksom varför e knark olagligt fast dom säljer det men vissa som jag känner har advance och alla advance spel till datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men om det e olagliga så varför kan man ladda ner dom det e ju himla konstigt liksom varför e knark olagligt fast dom säljer det men vissa som jag känner har advance och alla advance spel till datan Men det här handlar ändå inte om knark. Jag har också kompisar som har konsol på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det är lagligt med emulatorer men romsen är olagliga i sverige men i andra länder kan dom vara lagliga men försljarna förlorar på det så dom skulle ta reda på vart dom får tag i romsen och sätta stop på sidan bara det är anledningen till varför det finns roms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg