Thunder Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Åter gå till ämnet nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Åter gå till ämnet nu! Ja, men varför ska lagen vara så konstig, varför är det olagligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 men om det e olagliga så varför kan man ladda ner dom det e ju himla konstigt liksom varför e knark olagligt fast dom säljer det men vissa som jag känner har advance och alla advance spel till datan ROMs e olagliga för att det är kopior och att försäljarna förlorar på de (dom som gjort spelet då asså) knark e olagligt för att de e dödligt och dom säljer de bara för att skäna pengar.... fast de måste du väll ha vetat eller??? :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Det är olagligt, då har man konsol-spel på datorn. Får man inte ha Konsol-spel på datorn? Jag har en kompis som har N64 till datorn.Vart fick han den ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 han har väll fått de från nån sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag vet... Vilken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja vet att man kan få de från KaZaa PS.nu är det andra gången ja har gjort mitt 500 inlägg för ett tags sen försvann nåra inlägg.PS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Vilken sida?Vilken sida? Har altid velat ha en n64 emulator! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Roms är inte olagliga om man har spelet på den riktiga konsollen.. jag har ett game boy emelator och ett spel jag har på mitt riktiga game boy. så jag bryter inte lagen! :) så e de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg