SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Hur skriver man in codebreakerfusken???? Ska man döpa en pokemon till fusket eller vad :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 snälla nån... kan inte nån svara på hur man skriver in codebreakerfusken??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 men skriv inte om du inte vet jag undrar också vill veta :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Det är som Game Shark det kommer upp en meny innan spelet startar där ska man skriva dom! Här är en lista på fusk manicker: Action Replay™ CodeBreaker™ Game Genie™ Game Guru™ GameShark™ Pro Action Replay™ Och jag tror alla funkar på samma sätt i alla fall Game genie och Code breaker och Game Shark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 ok nu vet jag men hur ser gameshrk ut en maskin man kopplar in? ett modem man laddar in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Det är som Game Shark det kommer upp en meny innan spelet startar där ska man skriva dom! Här är en lista på fusk manicker: Action Replay™ CodeBreaker™ Game Genie™ Game Guru™ GameShark™ Pro Action Replay™ Och jag tror alla funkar på samma sätt i alla fall Game genie och Code breaker och Game Shark! Action Replay och Pro Action Replay är nya versioner av Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 jag fattar inte det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Gör inte det då man har en sak där man sätter in spelet och manicken och spelet sätter man in i konsollen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 eeee ja fattar heller ente speciellt mycke... säger du att man ska ha andra grejor till gba för att man ska kunna fuska???? finns det inga fusk man bara kan göra på spelet???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 eeee ja fattar heller ente speciellt mycke... säger du att man ska ha andra grejor till gba för att man ska kunna fuska???? finns det inga fusk man bara kan göra på spelet???? Du menar R/S? I så fall är inga fusk kända, så det finns nog inga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 14 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 va tråkit då :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg