Linnea Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag vet inte hur man får det!!! Hjääääääääääääääääälp! När jag fick 2an så gjorde jag en ny fil istället för med lösenord men jag vill göra en ny med lösenordet.....(Hoppas ni fattade nåt av det där...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 man måste ha ett lösenord från första spelet, asså golden sun, linnea ;) på ettan trycker man L, vänster och sen på start samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 *fattar inte så mycket* öhm det enda jag vet är att man kan få medaljer när man har kalrat spelet då måstem an kunna gubbarnas level djinn och det. jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja, jag vet att de e svårt att komma ihåg lösenordet...ja använde en link-kabel, de e enklare så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 okey... lyckost :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 typ, men de va en annan kille, som ja itte känner, som "låna" mejj sin gba så ja kunde föra över spelet...men de kosta mej pengar! jffla unge...men de e enklare att klara spelet om man för över sitt gamla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 mm :) klara spelet utan att överföra och det va itje så svårt.. kunde inte få en hemlig summon och hade inte alla djinn men jag kalrade allafall spelett :) det va skönt att klara doom dragon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Master Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 när jag var hoss doom dragon och hade klarat saturus och menardi så hade ja 10 liv med Issac.... svårt som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 itte om man e på hög level...elle gör som ja. använder dom två djinnarna som blockar attacker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigge Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 vet nogan ett sätt att klara neptunus lättare jag har tridend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ja men NÄR ska jag trycka l-start-vänster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag önskar mig 2:an i jul klapp och jag har en fråga kan man vara dom som e fast på ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg