nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag har inte gjort nåt blir aldrig sur klarar allting :lol: nej men jag blir lite irriterad på Ninja Gaiden ibland <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag har inte gjort nåt blir aldrig sur klarar allting :lol: nej men jag blir lite irriterad på Ninja Gaiden ibland <_< Men det fina i kråksången var att jag hade dött på samma boss cirka 30 gånger i sträck, vilket började bli påfrestande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 från början tyckte jag ps2 kontrollerna var skönare ..men jag har vant mig X-box nu och dom är ju mkt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (Kassler @ 13/10-2004 18:04:44) jag har inte gjort nåt blir aldrig sur klarar allting :lol: nej men jag blir lite irriterad på Ninja Gaiden ibland <_< Men det fina i kråksången var att jag hade dött på samma boss cirka 30 gånger i sträck, vilket började bli påfrestande vilken boss dog du mot så många gånger??? :huh: är det bara jag som är riktigt kvick med kontrollen... :D kanske lite off-topic men går för denna gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Är jag den ända som gillar "S" kontrollen ? :( Nej då, den äger.Den är mycket bättre när man kör halo än vad den stora är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 mm det tycker jag också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (Pippo @ 13/10-2004 20:14:04) (Kassler @ 13/10-2004 18:04:44) jag har inte gjort nåt blir aldrig sur klarar allting :lol: nej men jag blir lite irriterad på Ninja Gaiden ibland <_< Men det fina i kråksången var att jag hade dött på samma boss cirka 30 gånger i sträck, vilket började bli påfrestande vilken boss dog du mot så många gånger??? :huh: är det bara jag som är riktigt kvick med kontrollen... :D kanske lite off-topic men går för denna gång.. Det var två bossar på raken i panzer dragoon orta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raven76 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag tycker inte att storleken har någon betydelse :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag tycker den stora e bra... men ajg fick den mindre storleken i fördelse dags present så jag har vant mig vid den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag tycker den stora e bra... men ajg fick den mindre storleken i fördelse dags present så jag har vant mig vid den :D Och den är mkt skönare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Jag hatar den stora! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (Halo_Master @ 20/10-2004 15:58:50) jag tycker den stora e bra... men ajg fick den mindre storleken i fördelse dags present så jag har vant mig vid den :D Och den är mkt skönare :) yup eftersom man kan trycka på knapparna snabbare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg