Gäst Golden Star Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 är jag smart :D så smart???när du sa att dt e 7 st? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jeklar va många nödvändiga INLÄGG de va i denna tråden då :huh: 1.gta 1 2.gta london 3.gta 2 4.gta3 5.gta vc 6.gta sa SÅ DET ÄR 6 OCH VARFÖR SA GTA KILLEN ATT DET VAR 7 :angry: Bli inte så sur, det är mänskligt att fela ... Men annars har du rätt ja, 6 st Grand Theft Auto är det och själv har man spelat igenom alla :) (Inte San Andreas då, men det kommer jag att spela igenom :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag har alla spelen förutom gta 3 och san andreas, men de ska jag förboka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 har alla spel förutom gta:sa, men kan inte spel gta london för dt funkar inte på pc:n :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Och så börjar ni komma in på nåt annat... Du har fått ditt svar, så jag låser innan tråden spårar ut från ämnet helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg